CuriosITy 77 - Apple Watch 7, MacBook Pro 16, Am Minat Chia, OnePlus Nord 2, Tab S7 FE, Skynet!!!

Publicat pe 28 mai. 2021
Vizionare 31 095
41


Hai pe Canalul Nostru de Telegram: t.me/s/buhnici
Deschide un cont XTB și află mai multe detalii aici: www.xtb.com/ro/cont-demo-fore...
Folosește acest link când te înscrii pe Crypto.com și primești 25 dolari bonus. La fel și eu! : crypto.com/app/gbuhnici
Trimite SMS la 8864 cu textul SPERANTA. O tabletă pentru fiecare copil. Donează 4 euro pe lună și oferă-le o șansă la educație. Donează aici - worldvision.ro/

Bine te-am regăsit la o nouă ediție de știri din tehnologie, domeniul auto, spațiu și știință. CuriosITy este aici în format video dar și audio pe toate platformele de pod-catchere, Spotify, Apple Podcasts, Google Podcasts și așa mai departe. Îți dorim o dimineață superbă și un weekend cât mai relaxant. Hai cu un like să ne susții și cu un share să vadă și prietenii.

Podcast-ul audio îl poți downloada direct de aici: buhnici.ro/?p=26810
Devino membru în comunitatea noastră și susține-ne - roblock.info/red/Nz5.html...
Urmărește-mă cu @gbuhnici pe Instagram, Facebook, Twitter, TikTok
Producție: Radu Neagu - @radu.neagu pe Instagram
Montaj: Daniel Ivan - @danielivanm1 pe Instagram

Desfășurătorul emisiunii:
Chapters:

0:00 Intro
2:00 XTB.ro - Sponsorul nostru de astăzi
5:28 Kemo.ro - Partenerii noștri
7:15 Cum îți testezi viteza website-ului: developers.google.com/speed/p...
8:11 Noul iMac 2021 cu M1 - Elefantul din încăpere
10:00 Ce nu ne place la Apple, da, o spunem și pe asta
16:51 Ce lansează Apple la WWDC în Iunie - MacBook Pro 16 cu M1X, iOS 15, MacOS 15, Apple Watch 17
22:00 Cum creezi deșeuri ecologice, tot despre Apple
26:17 OnePlus Nord 2? OnePlus Nord CE 5G? Ce mai lansează OnePlus?
28:25 Samsung Galaxy Tab S7 FE
31:31 Cel mai mare Chromebook din lume de la Acer
35:47 Cel mai mare Supercomputer intră online - Skynet ne-am fript
40:05 WIndows 10X, adio Windows 10X, ce face Microsoft bine
44:50 Adio Google Photos, gata, s-a terminat cu pozele gratis
47:31 Am încercat să minăm Chia, nu a ieșit deloc bine
55:26 Sony Alpha 7 Mk4, cu ce vine nou? Probabil prețul
57:33 Sharp Aquos, cel mai mare senzor foto de pe un telefon
59:22 Fă-ți update la Chrome 91
1:00:42 Pontul de la George, ascultă mesaje pe Whatsapp la 2X
1:05:51 Cum arată un atom fotografiat
1:07:02 General Motors face mașini electrice pentru Lună și Marte
1:08:40 50 Cent, în mlaștină
1:10:11 Ford vrea să electrifice toate mașinile pe care le are
1:12:10 Trebuie să vezi acest documentar - roblock.info/round/video/eJiRpp9tz4ul29g.html
1:16:31 Sabotajul de la fabrica Tesla din Berlin
1:17:01 Tesla renunță la Radare pe noile Model 3
1. 21:44 Mai vorbim despre motoare cu hidrogen?
1:23:44 Crypto, ce se mai întâmplă cu NFT-urile

George Buhnici
Comentarii  
  • Fff Florin

    Fff Florin

    Acum 2 Zile

    Salut, pe cand vom cumpara Cybertruk in Romania?

  • uNuCooL

    uNuCooL

    Acum 12 Zile

    Ai dreptate la configuratia cu M1 , am MacBook pro cu M1 functioneaza, super pana faci ceva serios cu placa grafica...spre exemplu am instalat Starcraft 2 si dupa 30 de minute de joc, avea cel putin 40grade peste tot si ii auzeam ventilatorul , pana acum nu l-am auzit deloc si la setari era la High si marea loc problema este conectivitatea , am luat 3 huburi si nu am reusit sa scot 4k la 60 pentru monitorul de la birou.

  • A. Cristian

    A. Cristian

    Acum 12 Zile

    Hai ca ati vorbit 13 minute de Apple desi ii urati la maxim.
    Frumos!

  • Ionut Muraru

    Ionut Muraru

    Acum 13 Zile

    👍

  • Popescu Mircea

    Popescu Mircea

    Acum 13 Zile

    Mulțumesc mult pentru ponturile de azi!!

  • Catalin Ivascencu

    Catalin Ivascencu

    Acum 13 Zile

    Direct pomelnic asta de la final ! 😂😂

  • Paul Adrian Tanasa

    Paul Adrian Tanasa

    Acum 13 Zile

    Cand ai facut live stream la live stream-ul celor de la Apple, a fost frumos? Nu! Apple v-a taxat! Oricum nu ii haliti pe cei de la Apple. Toti prostii care au testat noul iMac au zis ca e avion, voi cei mai destepti spuneti ca e decent…hai mai lasati-ne cu fitele astea! Documentati-va despre Unified Memory si apoi comentati de “RAM-i”.

    • Sculptorul Paul

      Sculptorul Paul

      Acum 6 Zile

      asa este , ei habar nu au ca 8 giga ram Unified Memory fac mai mult decat orice alt pc cu mult mai multa memorie ram . ei habar nu au despre lucrurile astea si isi dau cu parerea.

  • Retrx

    Retrx

    Acum 13 Zile

    But the real question is:
    Pot descarca mapa de CoD Warzone pe acel supercomputer?

  • cicirrigi

    cicirrigi

    Acum 13 Zile

    Salut, O sugestie... schimbați tema din background a tv-ului cu o animatie mai lenta sau chiar statica. Vazut pe un tv cu diagonala mare e foarte obositoare animatia si distrage destul de mult atentia.

  • Radu Sorinca

    Radu Sorinca

    Acum 13 Zile

    România este o “țară” de mâna a 7-a… in schimb o piață de testare pentru alte chestii…

  • Liviu Vlad

    Liviu Vlad

    Acum 13 Zile

    Dacă problema vine de la diferențele de temperatură? Poți testa între un iPhone, iPad, Mac Air să facă aceiași chestie și vei vedea diferența de temperatură și care începe să cedeze primul😜😜😜

  • Manuel Borcean

    Manuel Borcean

    Acum 13 Zile

    16:03 money,money money
    must be funny,
    in the rich man's world...😄

  • FILIP ART

    FILIP ART

    Acum 13 Zile

    Apple Tv+ in Romania pe cand?Ca vad ca Republica Moldova, Zimbabwe, Venezuela, Mozambic, Tajikistan au.

  • Amedeo Achim

    Amedeo Achim

    Acum 14 Zile

    George, te corectez. MacOS (M1) ruleaza aplicatii iOS!

    • Sculptorul Paul

      Sculptorul Paul

      Acum 6 Zile

      @Amedeo Achim asa e cand isi dau cu paprerea si habar nu au despre ce e vorba. sa se documenteze si de Unified Memory si sa inteleaga cum comunica cei 8 sau 16 giga ram din SOC fata de orice alt pc cu memoriile in soket

    • Amedeo Achim

      Amedeo Achim

      Acum 13 Zile

      @George Buhnici Nativ. Trebuie doar sa mergi in AppStore, cauti sa zicem… “LumaFusion”, selectezi sa iti afiseze aplicatii de iPad/iPhone si instalezi pe Mac (M1). Enjoy!

    • George Buhnici

      George Buhnici

      Acum 13 Zile

      Unde, cum?

  • Ionutz Warwick

    Ionutz Warwick

    Acum 14 Zile

    Cand revine Marian ?

  • QCD

    QCD

    Acum 14 Zile

    Sunt curios de o comparatie intre Perlmutter si calculatorul Quantic

  • Paul D.

    Paul D.

    Acum 14 Zile

    George si Radu, ati auzit de noua presupuse problema a procesorului M1?

  • Iulian-Casian Merce

    Iulian-Casian Merce

    Acum 14 Zile

    nu-i un secret anume legat de mac OS - iPad OS si iOS... raspunsul e simplu: marketing before everything. Tot la Apple, pana si inovatia(atata cat e inovatie) e doar ca rezultat al marketing-ului foarte bun pe care ei il fac

  • marius ciobanu

    marius ciobanu

    Acum 14 Zile

    George, lasa produsele Apple ca NU sunt de nasul tau…tu promoveaza si fa review-uri la puscariile alea cu android virusat basit.
    Bine face iStyle & co ca NU va lasa de cat dupa lansare. ☝️

    • Sculptorul Paul

      Sculptorul Paul

      Acum 6 Zile

      asa e cand isi dau cu paprerea si habar nu au despre ce e vorba. sa se documenteze si de Unified Memory si sa inteleaga cum comunica cei 8 sau 16 giga ram din SOC fata de orice alt pc cu memoriile in soket. ei cauta orice ocazie sa faca misto de apple si sa arunce cu noroi in eo dupa aia se mira de ce nu colaboreaza istyle cu ei

  • P G

    P G

    Acum 14 Zile

    Mai bine Radu s-ar abtine de la pareri de crypto, e departe de cunostintele lui George.

  • Ema Enea

    Ema Enea

    Acum 14 Zile

    Fiecare sistem de operare trebuie sa fie optimizat pentru platforma pe care ruleaza. Nu poti lua o aplicatie de desktop, sa o arunci pe ipad si sa speri ca va arata bine si are user experience top. Daca vrei sa conectezi la telefon un ecran mai mare… iti iei un laptop… un os nu trebuie sa fie universal.

  • Simon Jr

    Simon Jr

    Acum 14 Zile

    George, din pacate vei fi ultimul din Romania care va primi produse de la apple direct. Lew nu primeste nici acum, dintr-un motiv similar.

  • Răzvan Arsenie ioan

    Răzvan Arsenie ioan

    Acum 14 Zile

    NATO România

  • Răzvan Arsenie ioan

    Răzvan Arsenie ioan

    Acum 14 Zile

    NASA America

  • Răzvan Arsenie ioan

    Răzvan Arsenie ioan

    Acum 14 Zile

    Echipa România George

  • Răzvan Arsenie ioan

    Răzvan Arsenie ioan

    Acum 14 Zile

    Respect George

  • Răzvan Arsenie ioan

    Răzvan Arsenie ioan

    Acum 14 Zile

    Jos Pălăria România

  • Adrian Nicolae

    Adrian Nicolae

    Acum 14 Zile

    Folosesc xTB și platforma e foarte bună plus suport în limba română prompt și eficient, lipsa comisioanelor sub 100k euro pe lună e foarte bine venită. Atenție la dividendele pentru acțiuni unde am fost taxat cu 30%. Ar mai fi și lipsa posibilității de cumpărare de subunități la acțiuni. Poți cumpăra doar multiplu de o acțiune, nu poți cumpăra 0.5 sau sub o unitate de exemplu. Și eu investesc prin ei, inclusiv la Apple deși nu dețin produse Apple dar sunt convins de modul lor de business, e una din companiile de top actuale și viitoare.

  • adi pc

    adi pc

    Acum 14 Zile

    bos

  • Sculptorul Paul

    Sculptorul Paul

    Acum 14 Zile

    voi vreti marea cu sarea de la apple dar din cate vad va plac ghimicurile, sa conectezi iphone la tv sa faci ce? am facut asta de test cu samsung si huawei si e doar o optiune pe care nu o vei folosi decat daca nu ai un pc sau tableta (cine nu are un pc in ziua de azi dupa ce a dat o caruta de bani pe un telefon care poate sa faca asta) . E ingrozitor de greu si de enervant . si daca iphonu nu face asta voi ziceti ca e in urma. asta e hate la puterea a doua , de cate ori ati folosit voi functia asta cu atatea pc-uri in "redactie", in afara de momentul in care ati vrut sa ne aratati ca samsung poate si atifacut-o doar pt inca un video un plus pe canal , si pt views. penibil, nu mai fiti hateri

  • Sculptorul Paul

    Sculptorul Paul

    Acum 14 Zile

    daca iphonul e cu 3 ani in urma pietei , peste 3 ani or sa colaboreze si ei cu voi

  • octavian lupu

    octavian lupu

    Acum 14 Zile

    Bai pedala, dar tu chiar ai impresia ca ești atât de mare încât sa contezi ca content creator pentru Apple? 😂😂😂 te crezi vreun Marquez din Carpați tu 😂😂😂 atâta timp cât stai și te milogești și îți plângi de mila, nu vei ajunge niciodată sa contezi pentru companii ca Apple.

  • Pixels Tutorials

    Pixels Tutorials

    Acum 14 Zile

    Iti spun eu George de ce nu poți rula (momentan) nativ OS X pe iPad sau aplicații de iPadOS pe iMac sau MacBook ... și anume pentru ca nu e fezabil din punct de vedere economic pentru Apple și și-ar canibaliza line-up-ul. MacBook Air-ul ar deveni în esența absolut inutil dacă iPad Pro-ul de 12.9 inch (+Magic Keyboard) ar face exact același lucru.
    Uiti George ca acesta lucru s-a mai încercat în trecut și eșuat lamentabil prin Windows 10, un sistem de operare universal pentru laptop-uri, tablete, convertible-uri, telefoane etc. Și nu a mers pentru Microsoft și nu ar merge nici pentru Apple. Din simplul motiv ca oamenii nu caută asta. Poate tu ți-ai dori asta, dar, cred ca Apple știe foarte bine ce isi doresc utilizatorii lor și nu cred ca isi doresc un device care sa fie și tableta, dar sa fie și calculator. Părerea mea.
    În același timp cred ca Apple urmărește un plan mai mare prin introducerea procesoarelor proprii în tot line-up-ul lor. Nu știu exact ce anume, dar, la un moment dat ne vom elucida.
    În ceea ce privește noul iMac și performanța pentru profesioniști ... pur și simplu acest nu se adresează lor. Este adresat utilizatorilor normali care doresc un produs care sa funcționeze out-of-the-box, sa aibă (lucruri pe care nu prea le specifica nimeni) sistem de operare cu actualizări nelimitate inclus în preț, program de mail inclus în preț, suita de Office profesionala inclusă în preț, program de editare video inclus în preț, program de editare audio inclus în preț, program de notițe, mementouri, screenshot-uri de ecran, player video, audio inclus în preț, o interfața coerenta din care poți descarca și înstala aplicații în siguranță. Toate acestea actualizate la zi. Asta ai când deschizi acest iMac. Utilizatorul clasic de iMac nu este neaparat un cunoscător in IT. Isi dorește ceva care sa aibă tot ce ii trebuie pentru nevoile lui normale de utilizator și care sa meargă, sa nu se viruseze ușor și sa fie actualizat coerent, nu în mijlocul unui workflow.
    Iei menționez ca sunt utilizator de Windows de 23 de ani, mă pricep bine la PC-uri, am 3 laptopuri (1 laptop Windows de workhorse, 1 laptop MacBook Air M1 și un laptop gaming MSI de ultima generație cumpărat acum o luna) și un desktop pentru birou. Iti menționez ca din cele 3 laptopuri folosesc aproape exclusiv MacBook-ul pentru ca merge. Pur și simplu merge. Laptop-ul MSI pe care l-am cumpărat ultima data mi-a dat "dauna totala". Am stat un sfert de zi sa instalez Windows 10, pe care îl dețin original (deci nu au fost probleme de compatibilitate etc) pur și simplu pentru ca a venit imbecil configurat din fabrica și fără sistem de operare. Experiența asta pentru mine care am 23 de ani de experiență în instalat Windows și configurare etc. a fost dificila. Pentru un utilizator "normal" .... ar fi fost foarte frustrant sa aducă acest laptop în starea de a funcționa normal. Cost laptop MSI 6000 RON. Cost MacBook AIr 5400 RON (+200 RON hub USB-C multiport). Evident nu pot fi comparate. Sunt fiecare pentru alte scopuri, însă ideea centrală este ca pentru ceva care costa multicel experiența inițială este indiscutabil în favoarea produsului Apple. Da, nu este upgradabil. De acord. Are minusuri la acest capitol (pentru cine isi dorește sa iei bage degetele în el) însă ca și experiență pentru utilizatorul normal, non-pro, non-gamer este incomparabil. Mă repet pentru oamenii care vor sa bage calculatorul în priza, sa îl pornească și sa meargă fără prea mult stres 5 ani.
    Da, platesti taxa Apple, insa după toți acești ani, m-am saturat sa citesc pe Google cum fac pe Windows Google Calendarul sa se înțeleagă cu programul meu de email, Postbox (pe care l-am cumparat legal).
    Da, nu o sa le pot upgrada cum o sa pot laptop-urile de Windows, dar nu știu dacă o sa trebuiască. Am iPad-ul normal de 9.7 inch varianta 2017 pe care nu pot sa îl upgradez si merge. Merge bine si va mai merge câțiva ani. Cât ții un laptop pe Windows? Mai mult de 5-6 ani? Nu cred. Dacă nu ar fi nevoie ca în durata lui de viață sa îl upgradezi, de ce ar fi relevant dacă se poate upgrada sau nu? Cât ții un desktop all în one? 5-7 ani? iMac-ul asta va merge 7 ani bine, iti garantez.

  • Dragos Mateescu

    Dragos Mateescu

    Acum 14 Zile

    extraordinari sunteti!

  • Alex

    Alex

    Acum 14 Zile

    1:23:43 Nu putem sa facem electroliza in mers astfel incat sa obtinem hidrogen? Eu parca am vazut pe youtube-ul asta ca putem. Era fake?

  • Shadows xD145

    Shadows xD145

    Acum 14 Zile

    apple nu se merita si nu se va merita niciodata. Lumea cumpara doar pt faptu' ca e Apple , dar daca s-ar uita ce configuratii au , si s-ar pricepe cat de cat in asta , ar vedea cat de slab e la categoria pret-calitate , cel putin pe calculatoare , laptopuri.
    Un MacBook Pro 16 e vreo 120-130+ mil pe un all-in-one , pai la banii astea faci un PC dumnezeiesc. Ii poti pune si 64gb ram daca e nevoie si la o frecventa de peste 3000 , nu 2666mhz cat e la Apple. Cu placa video e problema ca nu sunt , dar in bugetu ala orice seria 3000 rtx , rupe in doua un Radeon Pro 5500M cu performante duble daca nu triple.
    Doar procesoru e saracu bun , in rest e de pus la o receptie pt logo si cam atat.

    • Max Hartung

      Max Hartung

      Acum 14 Zile

      Deja ai gresit. Faci PC nu laptop.

  • alexandru adrian

    alexandru adrian

    Acum 14 Zile

    salutari la toata lumea, pt Chia, cu setarile actuale scria ca dureaza 9 ani pana castigati 1 chia, iar aceasta perioada se lungeste cu fiecare hdd care se adauga de altii in blockchain, deci chiar daca l-ati fi lasat sa faca in continuu, tot nu cred ca, castigai ceva intr-o luna, cred ca tot cativa ani iti trebuie :)

  • Pleiade

    Pleiade

    Acum 14 Zile

    XTB nu are tratat de evitare a dublei impuneri...asa ca atentie la impozitul de 30% .

    • Adrian Nicolae

      Adrian Nicolae

      Acum 14 Zile

      Da, așa e, folosesc xTB și așa e, pentru dividendele la acțiuni am fost taxat cu 30%. În rest platforma e foarte bună cu suport în limba română prompt și eficient. Ar mai fi și lipsa posibilității de cumpărare de subunități la acțiuni. Pot cumpăra doar multiplu de o acțiune, nu poți cumpăra 0.5 sau sub o unitate de exemplu.

  • Andrei Naghi

    Andrei Naghi

    Acum 14 Zile

    Dezamagit pentru partenerii vostrii de la Kemo. Dupa ce am discutat despre ce doresc sa fac impreuna cu ei, mi s-a spus ca vor reveni cu mai multe detalii dupa ce vor discuta cu intreaga echipa.
    Probabil astept de mai bine de 3 saptamani si nu am nici un semn de la ei.
    I-am contactat datorita recomandatii voastre.

  • Stefan Ghiban

    Stefan Ghiban

    Acum 14 Zile

    Domnule Buhnici, majoritatea laptopurilor acum, sau sisteme asemanatoare vin cu 8 gb de ram, nu cu 16 sau 32, deci nu este ceva legat de apple neaparat. Sa va reamintesc ca surface laptop 2 venea cu 4 gb de ram ca si configuratie la 1000 de dolari? Terminati cu bias-ul asta contra apple ca nu are niciun rost. Exemplul cu oneplus a fost total eronat. Iphone-ul functioneaza foarte bine cu 6 gb de ram, ba chiar si cu 4. De ce sa punem kile de ram daca nu este nevoie asa de mare? Android/ Windows mereu toarna cu specs ca sa contrabalanseze alte deficiente. Trebuie sa ganditi putin mai deschis, nu la fel ca acum 10 ani cand fiecare ram in plus insemna 100% improvement de viteza.

    • Sculptorul Paul

      Sculptorul Paul

      Acum 14 Zile

      geroge cauta mereu ocazia si abia asteapta sa gaseasca un minus sa-l scoata in evidenta luni intregi despre orice produs apple mai ales iphone, si radu face la fel

  • P G

    P G

    Acum 14 Zile

    Faceti ceva cu vietile voastre? Nu stiam ca scopul in viata e mersul pe munte.

    • P G

      P G

      Acum 14 Zile

      @Claudiu Space nu zic ca nu este placut dar oamenii au placeri diferite, din gura lui a sunat un pic arogant, ca si cum daca nu mergi pe munte n-ai facut nimic cu viata ta.

    • Claudiu Space

      Claudiu Space

      Acum 14 Zile

      Pentru unii este, si nu este nimic rau in asta. Minding other business is not your business.

  • Dominic

    Dominic

    Acum 14 Zile

    Mă bucur că Apple nu are colaborare cu nimeni din România! Nu au nevoie, produsele lor vorbesc de la sine.

    • Sculptorul Paul

      Sculptorul Paul

      Acum 14 Zile

      geroge cauta mereu ocazia si abia asteapta sa gaseasca un minus sa-l scoata in evidenta luni intregi despre orice produs apple mai ales iphone, si radu face la fel

  • Denis Dobre

    Denis Dobre

    Acum 14 Zile

    Va ascult de pe bicicleta! :D

  • Marian Cruțu

    Marian Cruțu

    Acum 14 Zile

    1:06:53 Asta e cât se poate de adevărat. Luasem 3 la fizică din cauza că mă suna mama in timpul orei, indiferent că eram cel mai atent student din clasă (nu foloseam telefonul, atenție!). Asta dovedește faptul că fizicienii vor să fie cu adevărat serioși!

  • gamdino

    gamdino

    Acum 14 Zile

    Un mic pont. UE investește peste 15 miliarde de € in tehnologie pe HIDROGEN. Dacă vrem să scoatem carburanții din ecuația transportului de ori ce formă, hidrogenul este soluția pentru transportul de tonaj. Eu nu înțeleg ideia ca un camion care cară o baterie de 3 4 tone să transporte maxim 7 tone de marfă pe o distanță de maxim 1000km. Deci este o chestiune de eficiență.
    Până când o paterie de 1kg va inmagazina echivalentul de 100km la cuplu de tracțiune ridicat. Transportul greu are nevoie de hidrogen.

  • Sounds To Deep Sleep

    Sounds To Deep Sleep

    Acum 14 Zile

    Cu tot respectul George dar spui prostii. Nu e adevarat ca 8 giga de ram optimizati sunt DOAR 8 giga de ram. Intotdeauna telefoanele android au avut mai multi rami decat iPhone si intotdeauna iPhone-ul a mers mai bine si mai multi ani. In andorid daca bagi cate aplicatii poti baga in iPhone, se colapseaza. Si de ce ma rog nu ne demonstrezi? Ai iMacul acolo, demonstreaza ce vorbesti, ia si pune-l la treaba sa vedem cum ingenunchezi tu aia 8 giga de ram facand chestii ce ar putea face un utilizator normal. Apoi ia si arata-ne si un windows cu 16 giga cum se descurca mai bine decat iMacul. De vorbit esti bun, stim, dar numai vorbe asa?! Demonstreaza!

  • Radu & Amalia

    Radu & Amalia

    Acum 14 Zile

    Referitor la ipad OS vs Mac OS vs iOS. Cred ca vor să țină separat încă categoriile de produse și utilizatori. Deși nu văd care ar fi problema deoarece mă uit în cazul meu si vă spun că nu mi-aș lua niciodată un laptop pentru ca nevoile mele nu se pupă cu un laptop. De aceea mi-am luat un ipad pro și voi fi întotdeauna un fan al tabletelor, nu laptop și nu imac. Însă vad un impediment faptul ca deși am putere la tabletă sunt limitat de OS și nu pot rula programe de laptop. Deși am înțeles ca pe laptop pot rula aplicații mobile.

  • Esqquire

    Esqquire

    Acum 14 Zile

    Multumim Radu!

  • valentinosgarcia

    valentinosgarcia

    Acum 14 Zile

    Cititi pomelicul ca la biserica :))

  • Claudiu Tamaș

    Claudiu Tamaș

    Acum 14 Zile

    NFT-urile ar putea ține loc de contract pt o casă, de exemplu?

    • Omar Ionuț Hasan

      Omar Ionuț Hasan

      Acum 10 Zile

      Deja țin loc

  • Claudiu Tamaș

    Claudiu Tamaș

    Acum 14 Zile

    Bateriile pe hidrogen s-ar preta doar la camioane, avioane, vapoare - acolo unde capacitatea bateriei nu te poate ajuta să traversezi Europa pe roti cu 150t în spate sau Atlanticul prin aer.
    Chiar dacă kwh/kg s-ar tripla în următorul deceniu tot nu e de ajuns: bateria cu cât e mai mare cu atât o cari mai mult goală pe distanțe lungi.

  • aproapegata

    aproapegata

    Acum 14 Zile

    Apple 👎 domnia si prostia se platesc

  • Pumix

    Pumix

    Acum 14 Zile

    👁👄👁 eu care am toate pozele pe google photos.. si pe Samsung account tot salvat... ok ma duc sa ma sinucid..

  • PERFECT HOME MEDIA

    PERFECT HOME MEDIA

    Acum 14 Zile

    Se lucreaza mult pe soft dar deloc pe autonomie. De ce nu se schimba bateria la ceasurile si telefoanele apple?

  • Răzvan Mureşan

    Răzvan Mureşan

    Acum 14 Zile

    O încercare de explicație pentru ipados/macos, inspirata din interviul cu Steve Jobs de la D8: Apple își crează strategiile de marketing la intersecția dintre ‘vânzări maxime’ și ‘ce vor cumpărătorii’. Cumpărătorii votează cu portofelul dacă Apple face alegerea buna. Considerând valoarea pe care o are Apple momentan, se pare ca fac ce trebuie: it ain’t broke.

  • Doru Munteanu

    Doru Munteanu

    Acum 14 Zile

    George, permite-mi sa te corectez .... Telegram are ascultare la 2X a masajelor audio inca dinaintea Whatsapp.

  • PERFECT HOME MEDIA

    PERFECT HOME MEDIA

    Acum 14 Zile

    ploua ploua

  • gandolh

    gandolh

    Acum 14 Zile

    status: Urmarindu-l pe george cum ii da 2x lui radu in timp ce eu il am pe 2x

  • Nea Caisă

    Nea Caisă

    Acum 14 Zile

    Cei care și-au vândut un organ pt un device Apple vor spune ca sunteți hateri.

  • Sava Silviu

    Sava Silviu

    Acum 14 Zile

    Parca se citea pomelnicul la biserică 🤣🤣👍

  • Rosca Liviu

    Rosca Liviu

    Acum 14 Zile

    Apple sunt calici și cu asta am spus tot. Așa au fost, așa sunt și tot așa vor rămâne.

  • g2gggg

    g2gggg

    Acum 14 Zile

    Pe xtb poti tranzactiona crypto doar cu leverage, aveti grija ca le spuneti oamenilor

  • George A

    George A

    Acum 14 Zile

    Și iPad pro din cate am înțeles pe o aplicație nu poate folosi mai mult de 5gb RAM daca nu mă înșel .Apple pune același M1 dar fac tot felul de "baraje" încât să fie diferențiate

  • florin cogean

    florin cogean

    Acum 14 Zile

    9 minute de promovare, la inceputul emisiunii?

    • florin cogean

      florin cogean

      Acum 13 Zile

      @Manuel Borcean daca stii cat tine momentul, dai skip...

    • Manuel Borcean

      Manuel Borcean

      Acum 13 Zile

      Cred că te dureau " butoanele" să dai skip 😄

    • Bogdan Roscan

      Bogdan Roscan

      Acum 13 Zile

      .......

  • Andrei Iorga

    Andrei Iorga

    Acum 15 Zile

    Daca ar fi sa configuram un pc, cu performante similare, cu un monitor la fel de bun, cu o camera web la fel de buna, cu un microfon la fel de bun, mouse + tastatura, ssd de viteza echivalenta, ram cu o latenta similara, design premium, licenta windows, licenta office, nu o sa bati pretul. Sa nu mai punem in calcul bataia de cap legata de compatibilitati, fire incurcate etc. Daca vreti sa comparati cu ceva imac ul, comparati l cu microsoft surface studio care este un device asemanator dar mult mai scump.
    In costurile de productie pe care le estimati nu aveti in vedere cercetarea pe care apple o face anual si salariile miilor de angajati care au lucrat la crearea procesorului asta si care dezvolta sistemul de operare cu toate aplicatiile lui.

    • Max Hartung

      Max Hartung

      Acum 14 Zile

      Pe langa ce ai spus mai plătești pentru form factor, asamblare, suport tehnic si sistem de operare la Mac. Daca stai sa iei in considerare toate lucrurile ajungi la concluzia ca Mac ul are un pret chiar bun

  • Vasilica Petrisor Girbea

    Vasilica Petrisor Girbea

    Acum 15 Zile

    cred ca e ceva greseala in traduceri, etc. Lidar nu e chiar radar. Eu din ce citisem a fost ca Tesla renunta la radar si adopta lidar.

  • Florin Franculescu

    Florin Franculescu

    Acum 15 Zile

    Ma întreb ce motiv ar fii sa rulezi MacOS pe un iPad. MacOS nu are un GUI făcut pentru ecrane touch deocamdată , si am văzut deja scenarii similare cu Windows 8 si 10, unde la nivel touch Windows e un faliment. Aproape toate aplicatiile de MacOS au o versiune mobile touch friendly – e.g. MS Office, Photoshop, Lightroom, etc. Acum ca M1 exista si pe iPad, personal m-as aștepta (si sper) sa văd ceva aplicații pro adaptate pentru ecran touch, si pe iPad cum at fii Adobe Premiere, Finalcut , Xcode, etc.

  • Ovidiu Deac

    Ovidiu Deac

    Acum 15 Zile

    E din 2018 poza cu atomii

  • Marius Gabriel Popa

    Marius Gabriel Popa

    Acum 15 Zile

    Multam Radu!

  • Iulian Seme

    Iulian Seme

    Acum 15 Zile

    Sa nu uitam un lucru , Apple este in continuare Compania care investeste enorm de multi bani pe Research And Development , 20 miliarde de dolari doar pe departamentul acesta in ultimele 12 luni. In continuare le pasa de partea calitativa si experienta premium pe care o are clientul la fiecare produs , Apple a crescut de la an la an bugetul de cercetare cu cel putin 10-15% . La momentul actual 26% din profitul lor net pleaca in zona de Research & Development

  • Marian Preda

    Marian Preda

    Acum 15 Zile

    Iti iei un Rack pentru mai multe HDD si poti pune pe un pc mai vechi free nas si ai propriul nas

  • Luk Media

    Luk Media

    Acum 15 Zile

    Daca nu stii cu ce se mananca, nu mai da informatii proaste. La fel au spus multi si despre BTC si ETH in stagiile primare de minat, cu 9gb vrei sa castigi ceva cand toata reteaua depaseste 12 exabites ?
    Investeste serios si atunci vei primii ceva, ca si la eth te apucai sa iti faci Rig uri de minat cu 100 de lei echivalentul la 9gb ai tai?
    Este fix ca si cum te ai apuca sa minezi btc cu procesorul i9.

    Un sistem antminer pt btc depaseste 3000$ si scoti pe luna undeva la 0.01 BTC din care jumatate este pretul curentului asa ca nu mai vorbii aiurea despre cea ce nu ai testat corect.

    Iar daca nu intelegi ca BTC este un blockchain foarte lent, ETH se chinuie sa treaca la POS, CHIA este o alta incercare a tehnologiei blockchain de a evolua, ca si tehnologia de la motoarele pe aburi, motorina, hidrogen si cele electrice toate au avut un cost.

  • Octa

    Octa

    Acum 15 Zile

    Telegram are 2X la mesaje audio :)

    • Omar Ionuț Hasan

      Omar Ionuț Hasan

      Acum 10 Zile

      Și whatsapp are

  • Iulian Seme

    Iulian Seme

    Acum 15 Zile

    De vreo 3 ani am devenit investitor in compania Apple prin bursa internationala , iar acest lucru imi aduce o satisfactie maxima sa stiu ca investind in ei , apple imi aduce anual un profit net de 50% , niste cifre mai mult decat multumitoare , am investit 3000$ in toamna anului 2018 iar valoarea actuala a actiunilor mele a ajuns la 8160$ iar dividendele au ajuns la 160$ .. actual Apple imi produce un randament de 50% anual , nici mai mult nici mai putin decat 2 macbook-uri gratuite pe an :) , deci se poate sa fii si consumator si investitor si sa te bucuri si de calitatea si progresul Apple :) de 3 ani de zile eu ma bucur de produsele Apple Gratis :) o puteti face si voi simultan cumparand un macbook iar aceeasi suma sa o investiti in Apple si sa uitati de ea ;) veti cunoaste folosirea produselor apple fara sa mai investiti un ban in ele :) Asta da lifehack. Ganditi-va cat de misto e senzatia asta sa stii ca ai ajutat compania Apple sa lucreze la progres, Banii tai sunt acolo in companie intacti iar tu te bucuri de seria produselor Apple fara sa cheltui , te bucuri si de produsele Apple dar esti si cu banii in buzunar :) asta e partea cea mai buna in momentu cand din stadiul de consumator poti deveni si beneficiar direct ..

    • Iulian Seme

      Iulian Seme

      Acum 15 Zile

      @adelin Good! uite asa putem beneficia de tehnologie la un discount suficient de mare :) investind in ceea ce folosesti . Asta mi-ar placea sa inteleaga mai multi utilizatori, daca au incredere in produsele ce le cumpara ,sa nu fie doar consumatori , ci si beneficiarii companiilor carora le folosesc produsele .

  • Dombai Attila

    Dombai Attila

    Acum 15 Zile

    Nu sunteti hateri, doar putin penibili mai ales cu "vaicareala" aia ca nu vin ei la voi sa va roage sa testati...Serios???
    Imi pare rau ca spun asta ca de altfel imi place ce faceti dar, cand vreti voi sa "reorganizati" firme ca Apple si altele ca stiti voi mai bine, este enervant. Sunt de acord ca s-ar putea face multe altfel, dar nu este treaba noastra. Mai ales ca nu prea sunt in pragul falimentului si stim care-i cauza ;-)

    • Sculptorul Paul

      Sculptorul Paul

      Acum 14 Zile

      ​@Dombai Attila ei vor marea cu sarea de la apple dar din cate vad le plac ghimicurile, sa conectezi iphone la tv sa faci ce? am facut asta de test cu samsung si huawei si e doar o optiune care nu o vei folosi decat dac anu ai un pc sau tableta , e ingrozitor de greu si de enervant. si daca iphonu nu face eei zic ca e in urma. asta e hate la puterea a doua , de cate ori au folosit ei functia asta cu atatea pc-uri in "redactie", in afara de momentul in care au vrut sa ne arate ca samsung poate si au facut-o doar pt inca un video un plus pe canal , si pt views. penibi

    • Dombai Attila

      Dombai Attila

      Acum 14 Zile

      @Sculptorul Paul Ai dreptate. Ma uitam ca si in rarele momente in care spune ceva laudativ o face in stilul "treaca de la mine", si "atentie Apple, am zis de bine!". Imi si imaginez cum s-au regrupat in Cupertino sa nu mai gafeze .... Imi pare rau ca nu-si dau seama unde sunt pentru ca este un canal ok dealtfel dar ar fi mai bine sa revina cu picioarele pe pamant (carari...ocazie perfecta pentru reflexie) ca sa isi vada vb aia cu lungul nasului. Despre Radu mai bine ma abtin...nu vreau sa jignesc pe nimeni dar este un surogat penibil pentru Marian...

    • Sculptorul Paul

      Sculptorul Paul

      Acum 14 Zile

      geroge cauta mereu ocazia si abia asteapta sa gaseasca un minus sa-l scoata in evidenta luni intregi despre orice produs apple mai ales iphone, si radu face la fel

  • Alex Staicu

    Alex Staicu

    Acum 15 Zile

    Bateți Campii de o vreme,nu va place Apple ca nu va bagă banu ca huawei sau alte mizerii de firme

    • Sculptorul Paul

      Sculptorul Paul

      Acum 14 Zile

      geroge cauta mereu ocazia si abia asteapta sa gaseasca un minus sa-l scoata in evidenta luni intregi despre orice produs apple mai ales iphone, si radu face la fel

    • Razvan M

      Razvan M

      Acum 14 Zile

      Nu ca nu le place Apple. Nu le place ce oferă versus ce au ei nevoie. Discuția e foarte complicata.

  • Alin Cepreaga

    Alin Cepreaga

    Acum 15 Zile

    Folosing acelasi rationament ca in cazul puterii de procesare a telefoanelor, de ce sa-ti iei tesla de 700cp cand si cu dacia spring de 45cp te poti plimba in oras

  • ㄛㄊㄨㄍㄨㄋ存款特濃可

    ㄛㄊㄨㄍㄨㄋ存款特濃可

    Acum 15 Zile

    e asa greu de inteles ca apple nu integreaza un feature nou pana nu sunt 100% convinsi ca functioneaza perfect? cautati istoria cu calculatorul pe ipad

  • stefan

    stefan

    Acum 15 Zile

    Unde i Marian?

    • Razvan M

      Razvan M

      Acum 14 Zile

      La ProTv

  • Ion Tălămbuță

    Ion Tălămbuță

    Acum 15 Zile

    1:02:37 Iohannis apreciază acest LifeHack :))
    Dați și voi un like acestui comentariu și ediției 77 de CuriosITy, daca vă este util acest lifehack :))

  • Aurel Onofrei

    Aurel Onofrei

    Acum 15 Zile

    Știu că este pe lângă subiecte. dar care este opinia dvs. despre privacysandbox care se pare că va înlocui treptat modulele cookie!

  • Laurentiu Mateciuc

    Laurentiu Mateciuc

    Acum 15 Zile

    De ce sa rulezi MacOs, pe iPad, sau invers? Nu tine neaparat de 🍎, ci de dezvoltatorii de aplicații.

  • Mose N

    Mose N

    Acum 15 Zile

    👏👏🔝

  • Catalin Marancea

    Catalin Marancea

    Acum 15 Zile

    De ce Telegram ci nu Signal?

  • Paul Stoian

    Paul Stoian

    Acum 15 Zile

    Fara supărare dar m au spart reclamele in episodul asta prea multe

    • balcan ionut

      balcan ionut

      Acum 13 Zile

      @Cosmin Hristea care 40 ron? mie imi apare 18 euro...? pretul e stabilit de locatie sau cum?

    • P G

      P G

      Acum 14 Zile

      @Paul Stoian cand un produs e gratis, tu esti produsul, Buhnici a zis-o

    • Paul Stoian

      Paul Stoian

      Acum 14 Zile

      @Cosmin Hristea daca tu iti permiți luxul asta felicitări

    • Cosmin Hristea

      Cosmin Hristea

      Acum 14 Zile

      Plătește pentru ROblock Premium, pachetul de "familie". Cu 40 lei ai dreptul la 5 conturi cu Premium.

  • Vlad Claudiu Pruteanu

    Vlad Claudiu Pruteanu

    Acum 15 Zile

    Salutare! Recomand editarea descrierii podcast-ului CuriosITy, trebuie trecut tech Guru 😎😷

  • Cristi Pădureac

    Cristi Pădureac

    Acum 15 Zile

    Si telegram are 2x pt audio

  • Cristi Pădureac

    Cristi Pădureac

    Acum 15 Zile

    Bagati si comentarii pe telegram

  • MATEI MOCANU

    MATEI MOCANU

    Acum 15 Zile

    Salut! Vreau sa va raspund la intrebarea privind produsele Apple.
    1. 8gb de RAM pot parea putini pe hartie, dar in realitate nu sunt. Nu sunt pentru majoritatea lucrurilor pe care vrei sa le faci. Un laptop/desktop nu se foloseste mereu pentru editare foto/video. Cei mai multi oameni nu fac asta, iar pentru cei care fac, acest produs nu este pentru ei. Sunt foarte multe videoclipuri cu oameni care programaeaza pe astefel de device-uri si 8gb de ram sunt suficienti. Sa nu mai vorbim de oamenii care isi desfasoara activitatea pe un browser de internet si care mai lucreaza din cand in cand cu niste documente. Nu se poate zice despre produsele de la apple ca sunt ingehtate in timp daca nu pot face editare video, nu la asta se rezuma totul. Cat despre problema cu distrugerea SSD-ului, acest lucru este valabil doar daca folosesti aceste produse pentru niste lucruri pentru care nu au fost create. Se poate lucra cat de cat ok si pe laptopuri cu windows care au 8gb de ram.
    2. De ce nu poti rula macOs pe Iphone atunci cand este mufat la un monitor. Am avut Samsung foarte mult timp si nu am folosit aceasta functi, poate de vreo 2 3 ori, dar mai mult ca sa o testez, nu ca sa fac ceva productiv. Iphone-ul este gandit pentru utilizarea de zi cu zi si face aceste lucruri cel mai bine dupa parerea mea. Aceeasi discutie se aplica si aici. Oamenii care isi iau telefone Iphone nu vor sa faca gaming intens si nici editare foto/video pe ele. Vor doar sa obtina cel mai bun sistem de operare si un telefon foarte rapid in treburile zilnice.
    3. Da, sunt chestii de marketing la mijloc, dar consider ca nu este nicio problema in asta. Acelasi marketing este si la samsung sau la alte telefoane laudate la voi pe canal, pentru niste functii care sunt nefolositoare in cea mai mare parte a timpului.

  • Viorel Dragos

    Viorel Dragos

    Acum 15 Zile

    Baieti, gasiti aici merino : https://merino-shop.ro/ro/12-barbati ; scuze daca v-am stricat plasarea, dar am cumparat de acolo si sunt ok (nu am nici un interes comercial)

  • Cristi Pădureac

    Cristi Pădureac

    Acum 15 Zile

    Onedrive și NAS e net infrior față de google photos. Gen ai cautare bazata pe full ai, poti cauta imagini dupa orice tag, partner accounts, etc... O soluție interesantă ar fi un Google Pixel 1, care permite unlimited upload în calitate originala pe viață

  • Andrei Razvan

    Andrei Razvan

    Acum 15 Zile

    Cum sa aveti contact cu cei de la apple daca dati in ei de fiecare data cand aveti ocazia?
    In plus comparatile pe care le faceti intre apple si celelalte branduri sunt absurde.

    • Sculptorul Paul

      Sculptorul Paul

      Acum 14 Zile

      asta asa este. geroge cauta mereu ocazia si abia asteapta sa gaseasca un minus sa-l scoata in evidenta luni intregi despre orice produs apple mai ales iphone, si radu face la fel

    • Razvan M

      Razvan M

      Acum 14 Zile

      As vrea sa te uiți și la Mkbhd, la Linus tech tips care au o părere asemănătoare. Pur și simplu sunt păreri diferite fata de a ta.

  • Cristi Pădureac

    Cristi Pădureac

    Acum 15 Zile

    Apropo Linux a ieșit din Beta pt ChromeOS

  • Doru

    Doru

    Acum 15 Zile

    proof of DOGE

  • Cristi Pădureac

    Cristi Pădureac

    Acum 15 Zile

    La ce pret are acum tabs7, nu cred că merită tabs7 fe

  • Cristi Pădureac

    Cristi Pădureac

    Acum 15 Zile

    Raspunsul e relativ simplu pt macos pe iPad și invers: 1- devii nu vor optimiza aplicațiile pt touch input, deci vor arata cum aplicatiile pe tabletele pe windows, 2- userii vor instala/cumpăra o singură aplicatie in loc de 2: mai puțini bani pt apple. 3- Userii vor lua un singur device in loc de 2: mai putin bani pt apple

  • Alin Mustata

    Alin Mustata

    Acum 15 Zile

    Poti face jailbreak sau sa hack-uiesti cumva ipad-ul pro cu M1 sa ruleze MacOs?

  • Arca Travel Gear

    Arca Travel Gear

    Acum 15 Zile

    Hai cu like-ul lume :)

  • Claudiu Space

    Claudiu Space

    Acum 15 Zile

    In Romania este o comunitate mare de e-commerce si daca doar Kemo s-au gandit la SaaS pentru creare website si magazin online, bravo lor.

  • Vlad Costin

    Vlad Costin

    Acum 15 Zile

    Raspunsul este simplu, vei putea folosi aproximativ acelasi os/ios dar nici o astfel de trecere nu vine peste noapte ! Momentan poti folosi aplicatiile de ios pe os M1 ! Nu mai fiti hateri !

    • Sculptorul Paul

      Sculptorul Paul

      Acum 14 Zile

      geroge cauta mereu ocazia si abia asteapta sa gaseasca un minus sa-l scoata in evidenta luni intregi despre orice produs apple mai ales iphone, si radu face la fel

    • Vlad Costin

      Vlad Costin

      Acum 14 Zile

      @aproapegata :) fiecare cu capacitatiile lui .... success....

    • aproapegata

      aproapegata

      Acum 14 Zile

      Daca si astia sunt hateri cu Apple ai capacitati limitate de discernamant.